Pagina's

woensdag 11 januari 2012

LOVE !!!!


Goedemorgen allemaal, als eerste wil ik jullie nog een heel gelukkig, gezond en creatief 2012 toewensen !!! Ook heet ik de nieuwe volgers van harte welkom !! Ik ben de laatste dagen alweer druk met allerlei opdrachten, ik moet bekennen dat ik jullie allemaal wat verwaarloosd heb, maar ik kom er gewoon niet aan toe om alle blogs te bekijken en reacties te plaatsen, ik hoop dat daar snel weer verandering in komt :)

Mijn kaartje heb ik gemaakt voor Luzifi, de webwinkel kun je HIER vinden, ook hebben ze een blog, neem ook daar eens een kijkje !!

Goodmorning everyone, first of all I wanna wish you all a Happe New Year with lots off hapiness, health and creativity.  I am verry busy right now making cards.
I have to admit, that I have neglected you all a little bit, I couldn't find the time to visit your blogs and leave a comment, but I will try to chance that !!

This card I made for Luzifi, this is an online Webshop, you can find it HERE
They also have a blog, you can always take a look overthere :)

Gebruikte materialen :
Magnolia stempel - Tilda with Daisy
Nestabillitie Label Eighteen
Martha Stewart vlinderpons en takjespons
Die-namic borderpons MFT notebook
Sentiment ticket - Whimsy Stamps
Roosjes Wild Orchid Crafts
Papieren Doily
Medium - Copics
Kant

Dan nog even wat anders, jullie moeten zeker de Sugar Nellie blog in de gaten houden, er komen toch weer jummie jummie stempels uit, echt helemaal geweldig, vrijdag en zaterdag is er een bloghop, er zijn nu al sneaks te zien, dus ik zou zeggen, ga er maar snel een kijkje nemen, ik hoop jullie tijdens de bloghop natuurlijk weer terug te zien :)

Then something else, you have to take a look at the Sugar Nellie blog, there will be a release of new rubber stamps and they are sooooooooooooooo adorable, I really love them. You can already see a sneak at their blog, next Friday and Saturday there will be a blog hop, I hope to see you then again :)


Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer !!!

Thanks for you visit, see you'll next time !!!

27 opmerkingen:

  1. hoi meis
    wat een schitterende kaart meis
    ik ben er helemaal weg van
    je hebt het er maar druk mee allemaal hé meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk weer iets van je te zien Astrid..en wat voor iets, een beeldige kaart, supers!! Ik heb net al bij Sugar Nellie gekeken......smullen!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid
    wat een schitterend kaartje!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje weer Astrid.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook nog de beste wensen voor 2011. Wat sweet is je kaartje met een nieuw magnoliaatje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, mooi papier en schitterend ingekleurd.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou de beste wensen.
    Je kaartje is super leuk geworden.
    Ik vind het afdrukje erg mooi gekleurd.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lieve Astrid jij ook de beste wensen hoor meis ik wens je alle goeds van de wereld toe .
    ohhhhhh en nu je kaart wat een snoeppie weer en wat is ze weer mooi ingekleurd toppieeeeeeeeeee

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2012!
    Je kaartje is heel mooi geworden, mooie kleurtjes ook.
    groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Astrid

    Ook voor Jullie alle goeds gewenst in 2012.
    Wat een geweldig mooi kaartje.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, prachtig! Wat een mooie kleurtjes en details!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. eeen heel mooi kaartje Astrid en p.s leuke nieuwe profielfoto !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig is je kaart Astrid, heel mooi van kleur ook!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super kaart hoor astrid, mooie kleuren, ik heb toevallig deze week deze stempel ook gebruikt.
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwwww wat een pracht van een kaart Astrid. Fijne avond en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. En wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje Astrid!

    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief en mooi kaartje em ik wens
    jou ook nog een heel gezond en creatief 2012

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So beautiful hun :o)

    have a great evening...hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om weer wat bij je te zien!
    Deze kaart is echt super, zo lekker zoet, en toch niet té.
    Prachtig!
    Ik kijk weer uit naar je andere creaties.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooie kaart met een schattige tilda en super details! Ook prachtig gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woowww wat een schitterend kaartje!!! Lief zijn die nieuwe stempeltjes hè! En wat is dat papier mooi zeg!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toepasselijke tekst: LOVE! Want dat ben ik helemaal op je kaart...in love!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tilda looks absolutely breathtaking in pink.....magnificent coloring, Astrid!!!!! I love your beautiful design and details.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super mooie kaart Astrid.
    Ik vind de kleuren die je gebruikt heb echt schitterend.

    Liefs,
    José

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid