Pagina's

dinsdag 20 februari 2018

Challenge #71 HobbyVision

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag is er op het HobbyVision Design team blog een nieuwe challenge van start gegaan.
Deze keer is het de bedoeling om een vouwkaart te maken.


Voor deze challenge heb ik de nieuwe Dutch Card art mal "Blocks" van Dutch Doobadoo gebruikt.

Ik ben begonnen op wit karton van Joy! Crafts, ik heb hierop het patroon getekend en uitgesneden.

Het mooie design papier "Wild & Free" van Prima Marketing heb ik hierop passend gemaakt.

Links boven heb ik de mooie Heart stans van Noor! Design gedaan.

Het plaatje (een foto van mijn dochter) heb ik gemat op de mooie bloemenstans van Noor! Design.

De labels etc. horen bij het papierblok.
De vlinders heb ik gestanst met een stans van Noor! Design.

De woordjes With Love zijn stickers, ook deze zit bij het papierblok.

Aan de rechterkant heb ik eigenlijk hetzelfde gedaan, alleen heb ik daar nog de harten mal van Noor! Design gebruikt, ook de gear hart is van Noor! Design.

De kleine bloemetjes op de foto's zijn gemaakt met een stans van Noor! Design, art.nr. 6002/0774.

Verder heb ik nog wat plakparels gedaan, een paperclip van Tim Holtz, een papieren kleedje en dat was het dan ook hahaha, op zich valt het best mee toch ;)

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl Als je op het plaatje klikt, kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

PRE-ORDER 1 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - BlocksPrima Marketing - Paperpad A4 - Frank Garcia Wild & FreeNoor! Design - Crafty Cocktail - Vlinders Noor! Design - Blauwe mal - Ovaal met bloemen Noor! Design - Mixd Up stencils - Steampunk 2 Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Sending Love - Hart met vlinders Joy! Crafts - Papier Linnen Structuur - 24vel wit 30x,5x30,5 cm Taartrand klein - 10 stuks Tim Holtz - Mini Paper clips




1 opmerking:

  1. Wat een super mooi geheel. Iets een pietje stoer en toch heel vrouwelijk. Erg mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid