Pagina's

donderdag 18 januari 2018

Bloghop Noor! Design collectie februari 2018

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag is er weer een nieuwe bloghop van start gegaan, de designteam leden hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt met de nieuwe artikelen van januari.


foto van Jolanda Bergmans.


Als het goed is, kom je net bij Monique vandaan, zo niet ... start dan even opnieuw op het Noor! Design team blog.


Ik heb het mooie nieuwe papier "Love Letters" gebruikt, echt mooi papier voor o.a. Valentijn :)

Als basis heb ik de Heart tag van Dutch Doobadoo genomen.
Deze heb ik uitgetekend op rood karton en hierop heb ik het design papier gedaan.

Rechtsboven heb ik een al wat oudere vlinder/hart stans uit de serie "Sending Love" van Noor! Design gebruikt, deze heb ik uit zwart karton gestanst.

Hierover heb ik diverse stukje design papier schuin op geplakt.

In het midden heb ik uit dezelfde serie een wit hart gestanst. Hierop heb ik met zwart versafine inkt de tekst gestempeld, ook deze komt uit de serie Sending Love.

Links onder heb ik een bloementoefje gemaakt met de nieuwe Floral Flourishes "Chrysant" van Noor! Design, de takjes die erbij horen heb ik uit groen/grijzig karton gestanst.

Links achter het hart heb ik een typemachine uit de serie Crafty Coctails geschoven.
De tekst hoort weer bij de clearstempels set Sending Love.

Verder heb ik nog een paar roze vlinders opgeplakt, deze heb ik uit de nieuwe vlinder randstans gestanst en uitgeknipt.

Bovenop de tag nog een witte organza strik met een rood roosje gedaan en rechts een paar zwarte plakparels.

Op zich niet eens zo heel veel gebruikt hahaha :)

Ik hoop in ieder geval dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Het is nu tijd om door te hoppen naar Corina.

Vergeet niet bij ieder design team lid een leuke reactie achter te laten, zoals altijd is er weer een mooie prijs te winnen.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



34 opmerkingen:

  1. Zwart - rood - wit - ZO MOOI ! Ik zit hier verbluft te kijken naar al dat moois! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke kaart zo met dat zwart, wit en rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat een mooie kaart, echt voor Valentijn! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de nieuwe collectie helemaal te gek. I love it 😍😍😍
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Echt in Valentijn stijl.
    Een kaart die ik op 14 februari graag zou ontvangen 😍😍 Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een leuke kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie, fleurige kaart !!
    De nieuwe mallen zijn prachtig !!
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook prachtig Astrid, wat zijn er al mooie creaties gemaakt met de nieuwe knutselspulletjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een kaart om verliefd op te worden,prachtig Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart! Prachtig gedaan met mooi papier! De bloemen zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart en ook met die kleuren combinatie.


    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gave valentijnskaart!! Heel mooi. Groetjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je gemaakt voor deze bloghop Astrid!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel originele kaart. Rood en zwart past mooi samen . Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleuren combi, dat rood wit zwart. Heel mooi hart!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig Valentijnshart heb je gemaakt. Mooi die kleuren zo en voor mij blijven die bloemen een topper uit deze collectie!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie valentijnskaart! Groetjes, Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WAT EEN LEUKE VALENTIJNSKAART IS HET GEWORDEN

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk rood zwart wit ga ik ook eens wat mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  19. stoer maar toch ook weer lief en cool. Mooi gemaakt Astrid. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi geworden. Die bloemen stans is evht top

    Xx Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi met die hartvorm, ook de kleuren komen mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwwww ook zo mooi!!!! Nou ik ben om hoor! Mijn lijstje in de maak.....-deze kleurcombi helemaal leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Allememaggies.... weet gewoon niks te zeggen! Zo mooi!!

    Keep on craftin'
    xo
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel gaaf zo het rood met wwit en zwart op dit prachtige hart astrid de bloemen zijn ook weer erg mooi er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een gave uitvoering zo,schitterend.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel wat anders en ook heel mooi! Zwart en rood in een hartvorm, als dat geen liefde is! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook deze is weer super! Ik heb net van de week weer een kaartje zitten maken met al die oude standjes en stempels uit de sending love serie. Hoe goed zijn die te combineren met dit nieuwe papier! super. Groetjes, Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi deze kaart in hartvorm en wat een gave kleurencombinatie heb je gebruikt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. pracht valentijnkaart ,en wat een details,prachtig,echt love

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid