Pagina's

donderdag 16 november 2017

Bloghop Noor! Design, collectie December 2017

Vandaag is er weer een bloghop gestart op het Noor! Design team blog.
We laten jullie de nieuwe collectie van december zien.

foto van Jolanda Bergmans.

Er zijn weer verschillende voorbeelden gemaakt, zodat jullie weer de nodige inspiratie van ons voorgeschoteld krijgen :)

Als het goed is, kom je net bij Jolanda vandaan, zo niet ... begin dan even opnieuw op het Noor! Design team blog.


Als basis heb ik een nieuwe Swing card mal van Dutch Doobadoo genomen.

Ik heb het nieuwe design papier "Misty Winter" gebruikt, mooie kleurtjes !!!

Aan de zijkanten heb ik de nieuwe randmal gebruikt.

Rechts heb ik de berkenstammen uit de serie Winter Wishes gedaan, de enkele stam heb ik iets verhoogd opgeplakt.
Hierop heb ik de vintage flourishes "hertjes" gedaan.
Ik heb ze in een beetje sneeuw gezet, dit heb ik gedaan met foamball clay.
Aan de bovenkant heb ik card board art van Dutch Doobadoo 2 sterren geplakt.

In het midden heb ik een winters plaatje gemat op een stukje ribbelkarton.
Over het plaatje heb ik de mooie Flonkerende Sterrencirkel gedaan.
Hierop heb ik een paar grijze plakparels geplakt.

Aan de linkerkant heb ik eerst een witte varen gebruikt, dit is paper laser art van Dutch Doobadoo.
Hierop heb ik uit kraft karton de nieuwe vintage flourishes "Varen" van Noor! Design gedaan.
Vervolgens heb ik de mooie poinsettia erop gedaan.
Hieronder zit nog een beetje tilantia.

Links onder heb ik een postzegel met de tektst North Pole Postage geplakt, dit is paper laser art van Dutch Doobadoo (kraft).

Hier en daar heb ik nog een paar sneeuwbolletjes opgeplakt.

Al het kraft kleurige heb ik weer bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren ;)

Het is nu tijd om door te hoppen naar Marjolijn !!

Vergeet niet bij ieder design team lid een leuke reactie achter te laten, eindig bij het Noor! Design team blog en laat ook hier een reactie achter.
Er is weer een geweldige prijs aan deze bloghop verbonden.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!




22 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt een landschapjevom bij weg te dromen. Zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooue kaart. Leuke combi: ddb mal met het mooie papier en de malletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Astrid, die kleurencombi en afwerking, echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en mooie kleuren heb je gebruikt.
    En die randstans vindt ik ook gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig mooie kaart. Krijg spontaan weer zin in een witte kerst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze kerst swingkaart Astrid...prachtige details erop....een heel mooi inspiratiekaartje voor mij, ik heb namelijk vorige week deze leuke mal gewonnen bij 't Scraphuis

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwww wat een prachtige kaart ..je hebt vast mijn adres nog wel ergens liggen X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De swingkaart is ook prachtig die ga ik vandaag ook maken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gewoon een hele mooie kaart. Mooie kleuren, mooie mal en stansen gebruikt. Mooie combi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart. Vind de kleuren combinatie super. Bedankt voor de inspiratie.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met het nieuwe papier en de randmal. Wat geven jullie weer een hoop inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart,leuk model,prachtig papier en randmal.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart met prachtige details! Leuk modelletje ook.

    Xx Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend 😍😍😍 Zo'n leuke mal van Dutchdoobadoo. Mooie kleur combinatie ook. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige sfeervolle kaart. Deze mal is heel erg leuk en wat een mooi papier, je hebt je kaart prachtig afgewerkt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart, ik mag de nieuwe kleurtjes wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie swing kaart, fijn dat je nu iets uit kunt laten steken. Je hebt er een miie kaart van gemaakt, mooie rustige kleuren.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid