Pagina's

donderdag 10 augustus 2017

Greetings ...

 Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien met een nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo.


Deze shape art mal heet "Rhombus" ... in het Nederlands "Ruit".

Ik ben begonnen met kraft karton van Joy! Crafts.
Hierop wit karton, eveneens van Joy! Crafts, vervolgens het mooie design papier "Secret Garden".

Ik heb een klein papieren kleedje door de helft geknipt en deze boven en rechtsonder opgeplakt.

Een paar stukjes design papier scheef opgeplakt, ben nu eenmaal een dwarsligger hahaha :)

Het plaatje is van een vintage knipvel uit de serie "Summer Greetings" van Noor! Design.
Deze heb ik gemat op de mooie ovaal van Noor! Design.

Aangezien de jonge dame op een kar zit, heb ik de stans van Noor! Design erbij gepakt en deze gestanst uit kraft karton.
Deze stans hoort bij de serie "At the Farm".

Aan de linkerkant heb ik het mooie takje van Noor! Design gebruikt, hierop een vintage flourishes "hartjes swirl".
Op één van de blaadjes heb ik een laser art vlinder van Dutch Doobadoo erop geplakt.

Verder heb ik hier nog een strikje gemaakt van vintage seambinding.

Hieronder heb ik met een vintage flourishes "Triple Tricker" geschoven, hierop heb ik de tekst "Greetings" gestempeld.

Links- en rechtsboven heb ik de nieuwe vintage flourishes "Label Gestikt" geschoven, deze heb ik uit het design papier gestanst.

Aan de bovenkant van de kaart heb ik nog 2 paper laser art "Vogeltjes" van Dutch Doobadoo geplakt.

Het kraft karton heb ik weer bewerkt met Gesso van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Rhombus Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk Noor! Design - At the farm - Tractor, kar & hek Noor! Design - Floral Flourishes - Branch Leaves Noor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjes Noor! Design - Vintage Flourishes - Label gestikt Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker Noor! Design - Paperpad A4 - Secret GardenNoor! Design - Vintage plaatjes - Summer Greetings   Taartrand klein - 10 stuks Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Birds Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml WOC Flowers - 2Tone Ivory / Pale Pink Mullberry Paper Roses - 10mm Joy! Crafts - Kraft papier A4 Joy! Crafts - Paper for Cardmaking - Cardstock linnen white A4

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid