Pagina's

zondag 3 juli 2016

Congratulations ...

Hallo allemaal !!!

Afgelopen woensdagavond was er weer een online Scrap 'n Chat van HobbyVision, in de Facebook Groep van HobbyVision.
Deze kun je HIER vinden !!!

Deze keer had Janet weer iets moois bedacht.

Elke keer gaf ze een hint en aan het einde van de Scrap 'n Chat was dit doosje klaar.

Je hoeft hem dan alleen nog maar te pimpen :)


Voor dit doosje heb ik een al wat oudere lijn van Maja Design gebruikt ... Vintage Summer Basics.

Het kraft karton heb ik weer bewerkt met Gesso.
Dat zijn jullie zo langzamerhand wel van mij gewend ;)

Op het laatje heb ik een knopje van Joy! Crafts gebruikt, deze zijn zo leuk om te gebruiken :)

Op het dak heb ik de filmstrip van Noor! Design gedaan.
Hieronder zit nog een papieren kleedje.

Bovenop de filmstrip heb ik een stenen pocket horloge van Prima Marketing geplakt.
Hierop heb ik weer enkele roosjes gedaan.
Onder de bloemen heb ik aan de rechterkant een blaadje van Noor! Design gebruikt.

De mini tekststempel is van Craft Emotions.

Aan de linkerkant, naast de roosjes, heb ik ook nog een papieren vlinder van Dutch Doobadoo geplakt. helaas zie je deze niet op de foto.

Verder heb ik er nog een stukje roze scrappersfloss bij gebruikt en enkele plakparels.

En ja ... ik zag tijdens de Scrap 'n Chat dat velen met knijpers en lijm aan de gang waren, maar dat had ik allemaal niet nodig ... ik heb weer gebruik gemaakt van mijn Scotch Tape Glider, die gebruik ik altijd en is echt mijn favoriete tool. Rollen en plakken maar :)

Aan de zijkant van het doosje heb ik nog een stukje kant geplakt.

In het laatje heb ik heerlijke Merci gedaan.

Ik vond het weer super gaaf om te doen.

Ik heb ook al geweldig mooie creaties van andere leden in de Facebook groep voorbij zien komen, echt prachtig allemaal !!!

Wil je het doosje ook nog maken, de hints kun je HIER vinden.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Filmstrip   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 1   Clear stamp - CraftEmotions - A6 teksten divers (klein) NL/ENG   Prima Marketing - Resin Clocks   Joy! Crafts - Metal charms - Antiek koper knopjes   Scrappersfloss Karen Foster - Carnation   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml    Scotch - Advanced Tape Glider & Tape


2 opmerkingen:

  1. Wat is die super gaaf zeg!!!
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend doosje heb je gamaakt Astrid.... zoveel mooie details erop ...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid