Pagina's

donderdag 30 juni 2016

For you !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Dutch Doobadoo heeft weer geweldig nieuwe artikelen uitgebracht, waaronder deze champagne fles.


De fles is een Card art mal. 
Je hoeft hem alleen maar te tekenen op karton en daarna uitsnijden c.q. knippen.

Ik heb als basis kraft karton genomen.

Het design papier is een nieuwe lijn van Maja Design "Vintage Romance"

Ik heb deze fles gebruikt voor vaderdag .... vond dit wel gaaf :)

Het plaatje hoort bij het design papier.

Hierom heen heb ik de gears cirkel van Noor! Design gedaan.
Hierop heb ik frantage "Silver" aangebracht.

Onder het plaatje langs heb ik de filmstrip van Noor! Design geplakt.
Hierop heb ik weer wat witte Gesso verwerkt.

Rechtsonder het plaatje heb ik enkele losse gears van Noor! Design geplakt. ook hierop heb ik frantage gebruikt.
Bovenop deze gears heb ik een Laser paperart snor van Dutch Doobadoo geplakt.
Hierop weer een beetje Gesso aangebracht.

Aan de linkerkant (boven) van het plaatje heb ik nog een herenhoed gedaan.

Hieronder heb ik nog een label geschoven met daarachter weer een gears.

De bovenkant van de fles heb ik voorzien van een stukje zwart karton, dit is de dop :)

Hierom heen heb ik touw gewikkeld met daaraan een label van Noor! Design.
De stickerletters zijn van Fundamentals.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer een beetje heb kunnen inspireren ;)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!




De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Champagne Bottle   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Mustaches   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Gears cirkel   Noor! Design - Cutting stencil - Gears 4stNoor! Design - Cutting & Embossing stencil - Filmstrip   Noor! Design - Vintage Flourishes - Dubbele Tag   Maya Road - Crafting Jute Cording 300 Yards/RollDutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Ruby Rock-it! - Fundamentals Alphabet Stickers 432/Pkg - White on BlackStampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Chunky Metallic Silver   VersaMark Watermark Stamp Pad   Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid