Pagina's

vrijdag 29 april 2016

Een welverdiende felicitatie !!!

Hallo allemaal !!!

Wat is het toch waardeloos gesteld met het weer he ... bah ... hier word je echt depri van :(
Maar wel uitermate geschikt om lekker aan de freubel te gaan.
Volgende week knapt het weer buiten op, dus dan trek ik er weer lekker met de camera op uit en dan maar hopen dat het Hemelvaart weekend ook mooi is ... weer lekker genieten op de camping !!!


Vandaag heb ik goud van oud hahaha ... allemaal wat oudere artikelen gebruikt, je moet je spulletjes natuurlijk ook blijven gebruiken ;)

Als basis heb ik één van de eerste shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.

Het design papier is van Maja Design "Coffee in the Arbour"

Ik heb al het kraft karton weer bewerkt met een beetje Gesso.

Linksboven heb ik de viewmaster van Noor! Design gedaan. Hierop heb ik enkele kleine glitter steentjes geplakt.

Het afdrukje is van Magnolia - I give you a Rose Tilda
Deze heb ik ingekleurd met de nieuwe Brushmarkers van Winsor & Newton.

Kleurnummers:
Huid : O819, 729, 518 Y129, R519
Haar : )427, 837, 928, Y217
Groen : G338, 339, 356
Grijs : CG1, 2, 3
Schaduw : WG 1, 2, 3, 4, 5
Bloemen : R519, M727, 647, 865
Blauw : B318 + blender

Ik heb haar gemat op een stukje kraft karton en vervolgens geplakt op de ovale mal van Noor! Design.

Rechts onder heb ik de swirl van Noor! Design gebruikt.

De vlindertjes is paper art van Dutch Doobadoo.

De teksten zijn eveneens van Noor! Design, deze heb ik gestempeld op de vintage flourishes "tickets"

Onder het afdrukje heb ik nog een stukje ribbelkarton gebruikt.

Verder nog een verbandgaasje, kant, lint en enkele bloemetjes.

Morgen zit ik gezellig een dagje bij HobbyVision in Rijssen :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!





De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:


Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames ornament vierkant   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Stansmal Noor! Design - Ovaal (4stuks)   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Viewmaster   Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage borders - Swirl   Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker   Noor! Design - Clearstamps Teksten Brandgevaar   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Afbeeldingsresultaat voor brush marker winsor & newton




5 opmerkingen:

  1. Wat is die weer super mooi
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Astrid !
    Fijn weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, fijn weekend.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo
    blog doet soms raar, maar we laten ons niet doen,
    ik vind deze kaart super mooi!!!!!

    groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid