Pagina's

maandag 20 april 2015

Challenge nr. 38 HobbyVision DT blog !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Wat hebben we toch prachtig weer gehad afgelopen weekend.
Echt een heerlijk voorjaarsgevoel :)
In het zonnetje, uit de wind was het heerlijk vertoeven buiten :)

Het is vandaag de 20e, dus tijd voor een nieuwe challenge bij het HobbyVision DT blog.

Maak een creatie in het teken van VOORJAAR !!!


Ik heb een vierkante kaart gemaakt van 14x14 cm, als basis heb ik roze cardstock gebruikt met hierop wit cardstock.

Het design papier is van Wild Rose Studio, Letters from Paris, prachtige kleuren, hier word je vrolijk van :)

Het plaatje heb ik van internet gehaald, deze geprint op fotopapier.

Onder de verschillende stukjes design papier heb ik een papieren taartkleedje gedaan.

Aan de bovenkant heb ik de vinderrand van Noor! Design gebruikt, deze gestanst uit roze cardstock.
Hierop heb ik enkele witte plakparels geplakt.

Het plaatje heb ik gemat op een rechthoekige mal van Noor! Design.

Links heb ik een tekst van Noor! Design gestempeld met groene inkt en onder de bloemen geschoven.
Tussen de bloemen heb ik nog wat natuurlijk materiaal gedaan.

De witte vlinders zijn van Dutch Doobadoo !!
Hierop heb ik kleine roze plakparels gedaan.

Tegenwoordig plak ik al mijn kaarten vast met de Scotch Tape Glider, snel klaar en geen harde kaarten meer :)

Het takje onder het bloementoefje is van Creative Expressions, helaas is deze uitverkocht.

Als laatste nog een stukje kant.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren :)

Neem snel een kijkje op het HobbyVision DT blog, ook de andere dames hebben weer schitterende voorbeelden gemaakt.

Ik hoop dat jullie gezellig met deze challenge mee doen !!!

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

Liefs Astrid xxx



Paperpad Wild Rose Studio`s - Letters from Paris   Joy Crafts! - Cutting & Embossing stencil - Rand Vlinders   Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes  Stempelinkt - Versafine - Olympia Green   WOC Flowers - Chrysanthemums - Pink/White   Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - vlinders   Joy! Crafts - Clear Stamps ENG - Cherry Blossom Tree   Plakparels Nellies Choice - 3mm - wit/ivoor/zilver   Taartrand klein - 10 stuks   Scotch - Advanced Tape Glider & Tape 

5 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid