Pagina's

maandag 10 november 2014

Autumn Greetings !!!

Goedemiddag allemaal !!!

Zoals jullie allemaal misschien wel weten, maakt Tiets elke keer een Sketch It voor het nieuwe Noor!
Magazine !!
Ook deze keer heeft ze weer een prachtige sketch voor ons gemaakt.
Er is natuurlijk ook weer een prachtige prijs te winnen, dus doe gezellig mee en laat je uitwerking zien op de Facebookpagina van Noor! Design !!!

En ..... stuur je kaart via email naar : tiets.w@gmail.com
Je kunt tot en met zondag 16 november mee doen !!!!



Ook ik heb naar aanleiding van deze sketch een kaart gemaakt en ja ... het was even geduld hebben, maar uiteindelijk kwam dan toch het Autumn blok binnen :)

Vinden jullie het geen geweldige herfstkleuren ??? Ik ben er helemaal verliefd op.
En dan de nieuwe bloemenstans, wowwwww ... !!
Deze heb ik eerst gestanst uit kraft karton en vervolgens nog een keer uit rood karton.
De bloemen los geknipt en geplakt op het kraft karton.

Rechtsboven heb ik de randpunt ook gestanst uit rood karton en je ziet het niet zo goed, maar ook
rechtsonder, ik heb hem zo gedraaid dat het net lijkt of ik een heel groot taartkleedje erachter geplakt heb :)

Het vintage plaatje past hier mooi bij en deze is van Hobbyvoordelig, de rode kleur van de bloem past weer
perfect bij het rode karton en het papierblokje.

Het plaatje heb ik gestanst met een ovale stans en vervolgens geplakt op de rechthoek van Noor! Design.

Rechts heb ik een bloementoefje gemaakt met 2 verschillende bloemenstansen.
Tiets heeft gisteren op de Facebookgroep laten zien hoe je met de bloemenstans 6002/0384 ook een
dennenappeltje kunt maken en ja .... die mag natuurlijk niet ontbreken op een herfstkaart :)

Binnenkort komt ook hiervan weer een YouTube filmpje, gemaakt door Janet !!

Ik hoop dat jullie allemaal gezellig met ons mee doen !!

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Liefs Astrid xxx


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design Webshop :





3 opmerkingen:


  1. Oh ik vind hem helemaal geweldig je kaart,
    wat een mooie warme kleuren, heel gaaf en mooi ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi kaartje Astrid...prachtige stansjes gebruikt..super leuk in die herfstkleurtjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid