Pagina's

zaterdag 20 september 2014

Challenge nr. 31 HobbyVision Design Team !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Wat een heerlijk weertje hebben we afgelopen week gehad. Van mij mag het zo wel tot de kerst blijven :)

Vandaag gaat er weer een nieuwe Challenge bij het HobbyVision Design Team blog van start.
Deze keer is het thema "Kerst".
Nou ... dat is niet zo moeilijk hè :)

Eigenlijks is het Tiets haar beurt om met de challenge mee te doen, maar ze vroeg mij of ik nog een kerstkaartje klaar had liggen, ja ... tuurlijk heb ik die :)
Tiets was even heel erg druk met allerlei voorbeelden maken voor de Noor! Vriendinnendag, dus vandaar dat ik even haar plaats inneem :)


Ik heb een vrij simpele kersttag gemaakt. 
De basis is een kraft tag van Joy! Crafts, 16 x 8 cm.

Het papier is van CraftEmotions, Purple Holiday, ik vind dit een geweldig mooie lijn met schitterende kleuren.
Ook de kerstballen stempel hoort hierbij, deze heb ik ingekleurd met 'l Aquarelle Sennelier.

Aan de zijkanten heb ik een blauwe mal van Noor! Design gebruikt, de Rand Punt.

Onder het afdrukje heb ik in de lengte een stukje ribbelkarton gedaan, deze is voorzien van witte Gesso.

Linksboven de tag heb ik een postcard stempel van Noor! Design gestempeld, hiervoor heb ik Archival Coffee gebruikt.

De tekst heb ik ook gemaakt met een stempel van Noor! Design, Merry Christmas. Deze heb ik met Versamark gestempeld en vervolgens met witte embossingpoeder en een heattool van Ranger verhit.
Hierna heb ik de boven- en onderkant eraf gesneden, zodat er een smalle banner overbleef.

Linksboven heb ik nog een houten ornament van CraftEmotions geplakt, ook deze is voorzien van witte Gesso.

Rechtsboven heb ik nog een paar plakparels geplakt en onderaan nog een stukje kant.

Bovenaan de tag heb ik door het gaatje van de tag een klein stukje kant gedaan en een hier omheen een strik gemaakt van touw.

Ik hoop dat ik jullie met deze tag een beetje heb kunnen inspireren.
Neem zeker even een kijkje op het blog van HobbyVision Design Team, ook de andere teamleden hebben weer schitterende voorbeelden gemaakt.

Alvast bedankt voor je bezoekje, nog een heel fijn weekend en tot de volgende keer !!

liefs Astrid xxx

6 opmerkingen:

  1. Deze in jouw woorden vrij simpele kersttag vind ik erg mooi. En dat simpel mag er van mij wel af hoor, prachtig is ie!!! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kersttag Astrid heel mooi als inspiratie voor weer een leuke challenge....Hij staat genoteerd hier....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je weet me zeker te inspireren met deze mooie tag Astrid. Wat weet jij veel te verwerken op zo'n kleun stukje papier..hihi. Die lijn van Craftemotions vind ik erg mooi, schitterend met die kleur paars .
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Ontzettend mooi zeg ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid