Pagina's

donderdag 17 juli 2014

Flowerpot !!!

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag is het alweer mijn beurt om jullie een creatie te showen die ik voor het HobbyVision DT blog gemaakt heb.
Deze keer is het geen kaart, maar een MDF Flowerpot.


Aangezien we morgen op vakantie gaan, moest ik nog snel even wat maken.
Het inkleuren van een afdrukje vergt bij mij altijd veel tijd, daarom heb ik het mezelf deze keer gemakkelijk gemaakt :)

De flowerpot is van MDF.
Je legt hem op design papier en trekt hem om, daarna alles uitknippen en plakken maar.

Op de bloem heb ik de nieuwe ster van Noor! Design gebruikt, hierop heb ik een toefje bloemen geplakt.
Onder de bloemen heb ik de nieuwe blaadjes van Noor! Design geschoven.

Het prachtige papier is van Maja Design, Coffee in the Arbour.

Aan de onderkant heb ik een stukje kant geplakt, hier omheen touw gewikkeld en vervolgens nog 2 roosjes erop geplakt.

Op de rand van de bloempot en bovenop de roosjes heb ik vlindertjes van Dutch Doobadoo gedaan.
Hier nog hele kleine plakpareltjes.

De randen van het designpapier zijn weer voorzien van witte Gesso.

De label heb ik om de steel heen gehangen met een heel dun kantje.

Zo, dit was even een snelle blogpost van mij hahahaha.
Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie toe en tot snel !

liefs Astrid xxx


Klik op onderstaand plaatje om naar het artikel te gaan :


MDF - Bloem in pot     Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - 8punt stencil     Cutting & Embossing stencil - Blad 1     Laser Paper Art - A5 - wit - Butterflies     WOC Flowers - Navy Blue Mullberry Paper Roses - 15mm     Maja Design - Coffee in the Arbour - Rose garden

5 opmerkingen:

  1. erg leuk hoor astrid, ziet er weer goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely creation Asrid and stunning flowers used. Your additional beauties finish the card of beautifully...xxx
    I have joined as a new follower of your amazing blog.
    ♥aNNie The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi astid

    fijne vakantie

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie, heel mooi gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie bloempot heb je gemaakt! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid