Pagina's

vrijdag 25 april 2014

Dream !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Ik laat jullie vandaag een tag zien, die ik als voorbeeld had gemaakt voor onze demodag bij Harlekino in Gulpen.

Ik heb een Shape art mal van Dutch Doobadoo een beetje aangepast :) Ik heb alleen de hoekjes overgenomen en de extra bolling aan de zijkanten weg gelaten.
Zo krijg je een super grote ticket :)


Het papier is van Pion Design, al een oude lijn, ik weet zo de naam ook niet meer. De vlinder hoor bij deze papierlijn.

Rechtsboven heb ik de ronde blauwe mal van Noor! Design gebruikt, dit blijft toch wel een favoriet van mij hoor, doet het zo leuk als doily !!

In plaats van een kantje heb ik de nieuwe rand filigraan gebruikt.

Het vintageplaatje komt bij Gerda's Hobbyshop vandaan !!

Linksboven heb ik weer een stukje softboard Honeycumb van Dutch Doobadoo gebruikt.

Rechtsboven het plaatje heb ik een pijl van Dutch Doobadoo geplakt, deze is bewerkt met een beetje witte Gesso.

Ook de ticket is van Dutch Doobadoo en ook hier zit weer een beetje Gesso op.

De veertjes doen het altijd zo leuk onder een bloementoefje, ook deze mogen niet ontbreken op mijn tag.

Verder heb ik nog de geweldige Scrabbleletters gebruikt !!

Ik hoop dat ik jullie met deze tag weer een beetje inspiratie heb kunnen geven :)

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe, een hele fijne Koningsdag en hopelijk met mooi weer !!!

liefs Astrid xxx

Hieronder een lijst met de gebruikte materialen :



7 opmerkingen:

  1. WOW sweetie this is just amazing, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat mooi weer astrid deze vintage Tag

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie nostalgisch ogende tag Astrid, een plaatje om naar te kijken, fijn weekend vast en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig , wat heb je een ontzettend mooie kaart gemaakt. Alles is tot in de puntjes afgewerkt, súper! Fijn weekend, lieve groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Astrid, wat heb je weer geweldige kaarten gemaakt. Ik ben weg van deze tag, zo fijntjes in de naturel kleuren, prachtig! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid