Pagina's

zaterdag 22 maart 2014

Love !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te posten voor het LittleDarlings DT Inspirations blog.


Het papier is van Studio Light, paperpad nr. 03.

Het stempeltje is van LDRS - CandiBean - Penny's Dendelion Shower of HIER !
Rechtsboven heb ik een nieuwe stans van LDRS gebruikt, Lovely View

Het kippengaas is gemaakt met een stans van MFT.

Gebruikte Noor! Design artikelen :
Tag, art. nr. 6002/0269
Vintagre Flourishes blad 02, art. nr. 6003/0038
Scrabble letters, art. nr. 6410/0079

Ik heb het afdrukje met PanPastels ingekleurd, helaas komen de kleuren niet mooi over :(

Ik wens jullie nog een heel fijn weekend toe, alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!

liefs Astrid xxx

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Astrid met een hele leuke afbeelding! Ik krijg er een voorjaarsgevoel bij!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kleuren komen prima over Astrid, ik vind het hartstikke mooi!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schatje, mooi ingekleurd, mooie mallen en mooi opgebouwd, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Astrid, I like the adorable image the embellishments and the design.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely gorgeous and so adorable too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Astrid, je kaart is helemaal geweldig, wat een plaatje weer! Zo mooi met al die leuke details erbij! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Astrid....prachtige details erop ook....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje.... Groetjes, Selma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben hier terecht gekomen via de Facebook van Gretha Bakker. Wat maakt jij een mooie kaarten zeg. Ik ben je meteen gaan volgen. Ik ga vanavond nog eens verder terug kijken.
    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart! Heel erg mooi.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid