Pagina's

zondag 22 september 2013

Elphie !!!

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag is het alweer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien die ik voor het HobbyVision Design Team blog gemaakt heb.

Bah .... helaas is aan de zomer een eind gekomen en zitten we nu midden in de herfst, de bladeren beginnen al te vallen, de regen valt alweer regelmatig naar beneden, daarom heb ik deze keer een herfstkaartje gemaakt :)


Voor mijn kaartje heb ik gebruikt :

Papier : Maja Design paperpad "Walking in the Forest"
Stempel : Saturated Canary "Elphie"

Het vogelkooitje is van Marianne Design en ook de blaadjes achter de bloemen.
De witte bloemen zijn van Prima Marketing, hierop heb ik was roosjes verwerkt en een stukje touw.

De ronde stempel op de kleine tag is van Marianne Design, Eline Pelinkhof, Airmail

Verder ben ik lekker aan het stoeien geweest met de nieuwe mallen van Mod Podge Mod Mold, ik heb een klein ovaal ornamentje ermee gemaakt, hiervoor heb ik Artista Soft gebruikt, dit is vederlicht en maakt je kaart dus niet zwaarder.
Hierachter een klein stukje Design Papier geplakt.

Verder nog een paar papieren kleedjes gebruikt, een stukje verbandgaas en een bedeltje.

Het afdrukje is ingekleurd met Copic Sketch Markers.

Gebruikte kleuren :

Huid : E0000, 000, 00, 11 R30, 20
Haar : E50, 31, 25, 49
Oranje : YR20, 21, 24, 27
Groen : G21, 94, 99
Schoenen : E40, 41, 42, 43
Bezem : E11, 13, 18, 534, 43, 57
Schaduw : W1, 3, 5

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven met mijn kaartje, alvast bedankt voor je bezoekje en nog een hele fijne zondag toegewenst !!

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje Astrid, prachtige kleuren!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I don't know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you aren't already Cheers!
    Cccam Server | Best Cccam Server | Cardsharing Server | Best cardsharing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatjeeeeeeeeeee en dat inkleuren van jou petje af hoor en het zijn van die heerlijke warme kleuren echt top

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMGgggggg, Astrid, you are an amazing artist.....always superb coloring and outstanding design work!!!!!! This is a masterpiece...love, love it!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart is dit weer geworden....

    En wat een prachtig kleurwerk weer....

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedenavond weeerrrr!!!. Terug van weggeweest en ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie creaties en super gedaan!
    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautifully coloured image Astrid - she is gorgeous and I love the scrummy embellishments and design.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid

    Schitterend is je herfstkaart, heel warm van kleur en zo mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous Astrid.
    Your colouring is amazing, and the embellies are perfect.
    Love this ♥

    Big hugs
    Elaine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ook de herfst is weer een inspiratiebron Astrid! Prachtig gedaan, een ware beauty heb je er weer van gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Astrid,
    Een schitterend kaartje is dit geworden zeg! een heel mooi afdrukje en prachtig ingekleurd! En de herfst tinten zijn ook weer een inspiratie om mooie kaarten en creaties te maken. Het is een heel mooi geheel alles bij elkaar!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Na lange tijd weer 's komen neuzen, ik zie de kaarten meestal wel op clubs en bij HobbyVision ed. Ze zijn allemaal zo mooi!!Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Na lange tijd weer 's komen neuzen, ik zie de kaarten meestal wel op clubs en bij HobbyVision ed. Ze zijn allemaal zo mooi!!Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A beautiful card Astrid, love the color scheme!
    Have a great thursday!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid