Pagina's

vrijdag 11 januari 2013

Kleurenkaart Faber Castell Polychromos !!

Hallo allemaal,

Faber Castell Polychromos - Blikken doos 120 stuks + CD

Even een kleine mededeling :)

Aangezien het helemaal "hot" is om met de Faber Castell Polychromos (potloden) je afdrukjes in te kleuren, heb ik een tijdje geleden een kleurenkaart gemaakt.
Ik was al op zoek geweest op internet, maar helaas nergens een blanco kleurenkaart :(

Aan de rechterkant in mijn sidebar staat de link waar je hem kunt downloaden.
Ik hoop dat ik jullie hier een plezier mee heb kunnen doen :)

Ben je ook op zoek naar deze geweldige potloden, ze bevatten echt heel veel pigment, dan kun je ze HIER vinden !!!

Verder ben ik met allerlei opdrachten bezig, ben echt druk aan het werk, maar helaas mag ik nog niks laten zien !!

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe !!

13 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat het nu zo "hot" is, ik kleur er al heel lang mee en vind ze fantastisch, wat een pigment hebben ze hé echt heel mooi.
    Een blanco kleurenkaart was precies wat ik nog nodig had Astrid, heel erg bedankt ik neem hem graag van je mee.
    Heel gezellig weekend,
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijken mij ook geweldige potloden, maar heb je hier ook terpentine en doezelaars bij nodig? Op dit moment combineer ik mijn distress inkt en een paar potjes Twinkling H2O, ook zo gaaf vanwege de glans.

    Fijn weekend!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super bedankt voor de kleurenkaart Assie!! Maak er dankbaar gebruik van!!

    Ennuh, de sneekjes die ik al gezien hebben beloven weer gave creaties voor het blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sinds kort heb ik ook de kleurpotloden en was op zoek naar een kleurenkaart, die heb ik dus nu gevonden, super, dank je wel.


    gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve allemaal, zijn deze kleurpotloden beter dan de derwent, daar heb ik nl. een aantal van...Ik geloof dat ik niet iemand ben voor markers en voordat ik nog meer aanschaf van derwent zou ik wel van jullie willen weten hoe deze zijn...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Richtsje, ik ben begonnen met de Derwent potloden, toen kwam de Prisma, bevat al veel meer pigment dan de Derwent en ja nu dan de Faber potloden, heeft nog veel meer pigment, de kleuren kun je veel mooier aanbrengen en veel meer diepte geven !!
      Je kunt ze ook gewoon gebruiken, verschillende lagen eroverheen kleuren, krijg je een mooie schaduw.
      http://www.youtube.com/watch?v=lzAE-lw7wzs
      Hier kun je zien wat ik bedoel :)

      liefs Astrid

      Verwijderen
  6. Hallo Astrid,
    Ik heb de kaart inmiddels gekopieerd. Dank je voor het ontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor de kleurkaar!,
    Ik heb er ook ooit een gemaakt maar die kon ik niet vinden op mijn nieuwe laptop.
    Van alle merken heb ik kleurkaarten want ik ben gek op kleurpotloden,
    Bruynzeel, Caran D ´Ache, Derwent, Karisma enz ik heb ze allemaal `los´ gekocht maar de Faber Castel Polychromos en Aquarel postloden die gebruik ik het liefst. Ik ben een verzamelaar van kleurpotloden en wil alles compleet hebben. Ik teken en schilder (Aquarel) veel dus heb ik alle potloden wel in gebruik.
    Met groetjes van Juiette


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid,
    Ik zou graag de kleurenkaart van Faber-Castell Polychromos hebben, zo uitgebreid mogelijk maar dan met:
    1.Het potloodnummer in een vakje,
    2. De potloodnaaam in het tweede vakje,
    3.Een vakje om in te kleuren!
    Ik heb jouw "gewone" kleurenkaart wel maar ik heb het het liefst zoals boven beschreven omdat mijn handschrift wat minder is. Zelf ben ik niet bij machte om iets te veranderen aan die kleurenkaart anders deed ik het zelf wel.
    Alvast bedankt, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou het heel prettig vinden als je die voor mij gemaakte kleurenkaart naar mij stuurt.
    En ook zou ik het erg prettig vinden als ik er niet lang op zou hoeven wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hmm, ik kijk vast niet goed maar ik kan de kleurenkaart niet vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik ben op zoek naar de kleurenkaart maar zie hem nergens, hopelijk kan je me verder helpen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid