Pagina's

dinsdag 26 juli 2011

Fabulous Darling !!


Pffttt ...... wat hebben we toch vreselijk weer steeds zeg, de camping is één en al een drekkerige bende, door de harde wind is er ook al een tent kapot gescheurd, die is in de container terecht gekomen hihihi, die mensen hebben gelukkig een caravan kunnen regelen, zodat ze toch nog vakantie kunnen houden, maar leuk is het niet hoor, op het grote veld hebben ze al platen neergelegd, anders zitten de auto's steeds vast.
Het is nu eindelijk droog, laten we hopen dat het nu ook zo blijft, gelukkig zitten wij in een sta-caravan, dus hebben we er minder last van.
Ik heb in ieder geval veel tijd gehad om te kunnen freubelen :)

Dit kaartje laat ik mee doen aan een Guest DT Call van de Simply Sassy blog.

Gebruikte materialen :

* Papier - Maja Design - Minna Vänner
* Stempelafdrukje Sugar Nellie - Simply Sassy - Fabulous Darling
* Martha Stewart - borderpons
* Creatables Marianne Design
* Medium - Prisma Potloden
* Touw

Ik wil iedereen ontzettend bedanken voor alle lieve reacties op mijn vorige creatie, echt ontzettend lief van jullie !!

Ik ga nu maar even naar buiten, er is hier weer een activiteit voor de jeugd, dus die ga ik maar even aanmoedigen :)
Ik heb de laatste dagen al genoeg binnen gezeten hihihi :)

13 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    wat zonde van je vakantie, maar waar zit je dan op de camping.
    want hier in Heinkenszand(zeeland) is het wel donker enwinderig, maar geen regen, vorige week hebben we wel \s nachts een buitje gehad maar dat stelde niks voor.
    je kaartje ziet er heel leuk uit hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij zitten in Molkwerum, een heeeeeeel klein plaatsje tussen Stavoren en Hindeloopen, aan het IJsselmeer :)

    http://www.camping-seleantsje.nl/

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid

    Wat een lief,schattig kaartje.
    Echt super leuk gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid.
    Je kaartje ziet er geweldig uit, en ik wens je droog en zonnig weer toe, het is nu wel nat genoeg, de plantjes hebben genoeg gehad.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toppie kaart meis en het weer tja hopeloos !!!!

    Groetjes en succes daar ...

    xx Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WEER ZO'N PRACHTIGE KAART , HEEL MOOI OOK met dat prachtige papier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een toppie kaart astrid, en ik hoop voor jullie inderdaad dat het wat beter gaat worden. Ja en inderdaad met dit weer mag je dan maar blij zijn dat je een stacaravan hebt, want anders was de vakantie zeker minder leuk verlopen.
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid, wat een schitterende kaart en prachtige kleuren zeg. Dat Maja is toch maar mooi hè? Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is helemaal geweldig Astrid!!! Alles past weer perfect bij elkaar.
    Toppie kaartje!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super kaart weer Astrid. Prachtige kleuren zo bij elkaar.
    En het weer.....tja.....waardeloos. Dan maar knutselen hè.

    Liefs,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woww dat is weer een schitterende kaart! Hou ook van die kleuren!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart me een heel mooie kleurencombinatie!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart!
    Veel succes op de drekkerige camping, volgens mij wordt het de komende tijd wat beter weer.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid