Pagina's

woensdag 1 december 2010

Holiday Blessings !!



Oh mensen ... wat is het koud buiten zeg, de wind giert hier om het huis heen, bah ... niks aan hoor, je kunt maar beter binnen blijven, lekker bij het kacheltje, ik ga zo snel even naar de winkel en dan kom ik er echt niet meer uit :)

Deze digi kaart heb ik gemaakt voor de digi wedstrijd die deze maand weer op de club van Kaarten maken met Tiets staat :)

Het patroontje van deze trapkaart heb ik van Karin, ze was zo lief om hem voor mij uit te tekenen, Karin ... hartstikke bedankt !!!

Door het snel plaatsen van dit bericht, was ik inderdaad helemaal vergeten om te melden dat deze prachtige digi van Inger Harding is, bedankt voor je oplettendheid Ageeth :)
Neem eens een kijkje op Inger haar blog, er zijn hele mooi digi's en ze maakt echt schitterende kaarten en andere projekten :)

Gebruikte materialen :

* Papier is van Bo Bunny - Yazzmine
* De digi is van Inger Harding
* Spellbinders Classic Oval en Schulp
* Spellbinders Fancy Tags
* Takjes gemaakt met een stans van Crealies
* Bloemen van Wild Orchid Crafts
* Parelstengels ook van Wild Orchid Crafts
* Copics

Ik hoop dat jullie dit ook een leuk kaartje vinden, ik in ieder geval wel hahaha, ik ben echt royaal bezig geweest met de bloemen :)

Ik wens jullie een hele fijne dag toe !!

24 opmerkingen:

  1. Wow Astrid, wat een geweldig mooie kaart is dit zeg!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid, wat een prachtig mooie kaart heb je gemaakt, super, ik zie dat het een stempel is van Inger Harding, jammer dat je haar naam niet hebt vermeld. Ze maakt zoveel mooie dingen en doet goede dingen.
    Weet je dat je ook je kaart bij haar kan insturen?
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een schitterende kaart! Prachtig van kleur, heel stijlvol en mooi gemaakt. De bloemenrand maakt het helemaal af!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige mooie kaart, bedankt voor het delen van de link, heb hem gelijk opgeslagen en ga hem ook maar meteen maken, vindt het zo'n gave trapkaart.

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat prachtig weer!! Je gaat lekker met de kerstkaarten zeg!
    enne...het is inderdaad freubelweer!
    brrr...wat koud.

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt gelijk hoor Ageeth, zoals je misschien wel weet, geef ik altijd netjes mijn bronnen weer op mijn blog, deze is me door de haast even ontschoten, inmiddels staat het vermeld !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid,
    Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt. Ik vind zo'n trapkaart zo gaaf om te maken.
    Trouwens, leuk dat je op mijn blog bent wezen kijken :D
    groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi astrid

    Wauw wat een prachtige trappen kaart
    krijg gelijk zin om ook aan de freubel te gaan

    gr eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Astrid,
    Je hebt er een prachtstuk van gemaakt. Die bloemenrand is één uit de duizend en maakt het kaartje tot een klein juweel.
    Groetjes,
    Karin
    Ps: dank voor het plaatsen van mijn link.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi,

    wat een prachtig kaartje Astrid!!!

    gr. Arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje is het weer Astrid! het model van de kaart is ook erg leuk, maar het klopt eigenlijk gewoon allemaal weer!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart heb je gemaakt Astrid! Inger maakt inderdaad prachtige dingen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wouwwwwwww Astrid ze is weer erg mooi hoor
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. jeetje jij hebt even fiks je best gedaan wat een geweldige gave kaart is dit geworden en zo een leuk model ook, gelukkig heb im nu vanaf morgen 2 dagen vrij plus het weekend dus ook wat een zaligheid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt...top!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowww this is so Beautiful Astrid!!!
    Love how you've coloured that image and your embellishment is so pretty!!
    Thank you for showing my freebie in your blog and also your kind words. :-)

    Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een snoeppieeeeeeeee en wat een leuk medel kaart en zo mooi ingekleurt complimentjes hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Astrid,leuke stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. dank jullie wel allemaal, voor jullie lieve berichtjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. sodemieters Astrid, wat een keigaaf kaartje !! vind hem geweldig...ojee....ik ga snel een kwijlbakje halen nu hihihi knuf marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super, wat een schitterende kaart, mooie kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O what a gorgeous card! Compliments on your work and blog. Warm greetings from Slovenia. :))

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid