Pagina's

dinsdag 12 januari 2010

SOL 11-01-2010



Gisteravond weer een leuke SOL gehad van Tiets haar club, gegeven door Tiets zelf, heel veel scrappies en cardstock, maar wat was het leuk om te doen zeg, helemaal geweldig.
Het papier is van My Mind's Eye - Ooh La La, het afdrukje is van Sugar Nellie, Manga Girl, deze keer weer eens ouderwets met Derwent potloden ingekleurd, schaduw gemaakt met Chalks, de bloemen geponst met de Retro pons, dit bespoten met wat glimmer mist, verder nog nestabillities gebruikt, hierop "hoera" gestempeld en natuurlijk afgewerkt met wat lint :)
Oh ja, de vlinder is ook een stempel, dit op designpapier gestempeld en uitgeknipt !!

15 opmerkingen:

  1. Zo hé, deze is ook mooi geworden zeg... wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een prachtig kaartje Astrid,leuk die stempel, mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sodejuu Astrid, wat een prachtig kaartje heb je er van gemaakt. Helaas kon ik niet mee doen. Hihihi had en ws distress van Angelique. Ik ga hem zeker ook een x maken!

    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd!!!

    Ik kan geen kant op met mijn hubby, dus ik kon (weer) niet mee doen... (alles is in mn kamer gestouwd om wat extra "kruk-ruimte" te creeren, voor als meneer "even" naar de wc moet bijv.)

    Liefs, Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superrrr kaart heb je ervan gemaakt! leuke sol was het, ga het zeker ook nog maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart is het geworden ik kon ook niet meedoen maar heb alles al uitgeprint en ga hem zeker maken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Astrid,
    Wat heb jij er een mooie creatie van gemaakt. Ik kon helaas niet meedoen maar ga deze zeker nog maken vind hem helmaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een superSOL, ik moet hem nog een keer maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwwww wat heb je dit weer mooi gemaakt:)
    mijn complimenten zitten ook weer in het zakje;)

    en lukt het met van de sigaret afblijven?
    mijn man krijgt ondersteuning van de praktijk begeleidster en van het medicijn champix,
    morgen moet hij erm ee beginnen, en dan moet! ja Moet hij nog 1 week door roken en dan met de medicijnen beginnen, de eerste 3 dagen alleen s'morgen een pil en dan 4 dagen ook sávond een pil erbij nemen. hopelijk lukt het hem nu wel, wil hem namelijk wat langer bij me houden;)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is echt heel mooi geworden, super! Ik heb ook meegedaan en vond het een geweldig
    project.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dank jullie wel allemaal zeg, wat een complimenten, helemaal superrrr :)

    Ja hoor Nonna, ik ben nu een week van het roken af, maar het is errug moeilijk hoor, ik geef niet op, we gaan er gewoon voor :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Astrid.
    Ik heb gelijk even je mooie kaartjes weer bekeken.Je vroeg wat van takje het was. Het is een Creatables mal van Mariannedesign, LR0106 er staan ook twee bloemen op en die zitten ook op de kaart.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf kaartje, mooi model! leuk dat kant onderaan de kaart met een strik.. geweldig! liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje, ik zou het zeer op prijs stellen als je even een reactie achterlaat :)

liefs Astrid